søndag den 19. september 2010

Loppemarked

Så blev det endelig den rigtig søndag, hvor jeg skulle på loppemarked med mine kort. Nogle af jer ved jo godt at jeg var klar allerede sidste søndag, jeg var gået helt fejl af datoerne;o)

Den uge jeg lige pludselig fik foræret, blev brugt til at fremstille lidt mere.


Jeg havde egentlig ingen forventninger til dagen. Men heldigvis var der 3 andre kreative piger ( 2 med smykker + en cup cake bager og andre flotte kager med sugar paste). Var lidt nervøs for at jeg var den eneste kreative sjæl mellem tømte loft og pulterrum. Der var ikke ret mange besøgende i løbet af dagen, der også var i skarp konkurrence med åben landbrug og kæmpe fiske konkurrence og "tusind" andre ting. Her er et billede af min stand


Jeg fik solgt for 500.- Og er godt tilfreds, selvom det var en lang dag. Jeg valgte at lukke "butikken" kl. 15. Da alle andre også pakkede sammen der.Så der er lige til en ny Big shot fra CC-hobby, da min den gamle valgte at stå af tidligere på ugen (2 knækkede tandhjul ved håndsving) troede egentlig at den var "udødelig". Håber i får en fortsat god søndag.   

8 kommentarer:

  1. Ej var din BigShot helt i stykker? Sikke noget. Godt du så kunne "tjene" til en ny. Den krans du har lavet er godtnok fin.!!

    SvarSlet
  2. Flotte ting, du har lavet.
    Hvis standarden af dine kort er som kortet herover, sælger du dem for billigt!
    God søndag aften.

    SvarSlet
  3. Ja det ser RIGTIG fint ud - godt du tjente til en ny Bigshot - sådan en kan man jo næsten ikke leve uden... Tak for din besked om OSH-kort - dem glæder jeg mig til at se og tage mig godt af =0). Vi ses til!

    SvarSlet
  4. Flotte ting du har lavet. Og den uro er da bare lækker.
    Øv - kan en Big Shot gå i stykker ? Det troede jeg faktisk ikke.
    Men godt du så har fået lidt i kassen.....

    SvarSlet
  5. Dejligt, at du fik solgt så meget. Jeg har haft kort med på arbejdet i dag - for første gang. En enkelt kollega har allerede købt for 100,-, og de andre ville tage penge med i morgen til at "snolde" for - så jeg er spændt på, hvad det kan indbringe.... ;o)
    Træls med Big Shotten. Håber aldrig, at det sker for mig - for jeg kan jo ikke leve uden.... ;o)

    SvarSlet
  6. Hej Tina

    Tak for din hilsen på min blog. Hvor er det en fin blog du har fået lavet, og det var da dejligt du kunne tjene til en ny big shot, selvom det er ærgerligt, at den anden gik i stykker. Skulle du til convention i Middelfart ?? Jeg vil gerne derover for at nyde synet af alle de kreative kvinder, og ikke mindst de skønne butikker. Jeg kører desværre ikke selv bil, så jeg må se om jeg kan lokke manden med til convention *ha ha*

    SvarSlet
  7. Sikke en hyggeligt beretning fra loppemarkedet, og skønt at høre at du fik solgt nok til at købe en ny big shot, selvom du sikkert hellere ville have brugt pengene på noget andet ;-)

    SvarSlet
  8. Hej Tina

    Hvis der kan blive en plads i bilen, vil jeg meget gerne med på en hygge/shoppetur til convention på lørdag. Jeg betaler selvfølgelig til benzinen. Min mailadr. er helleshobby@gmail.com

    Mange hilsner fra Helle

    SvarSlet