mandag den 25. oktober 2010

Jeg håber..........

Jeg håber min nye bigshot flytter ind i denne her uge, uh hvor har det været svært at undvære den. Sidste weekend måtte jeg låne den fra mit arbejde med hjem ;o) bare for at få min lyst stillet. Her er et par billeder af nye kort til min tomme kortkasse.

Yay, under kyndig vejledning fra Charlie og Aka (1000 tak),  lykkedes det mig at "knække koden" og sætte flere billeder ind end et enkelt. Beklager den dårlige billedkvalitet, har endnu ikke vænnet mig til at det bliver så hurtigt mørkt, også glemte jeg også lige at tage billederne inden jeg pakkede dem i cellofanposer.;o) 
Ellers står denne uge på arbejde, kursus, zumba, et par bestillingskort og en fætter og kusine fest. Det er ikke med min gode vilje at jeg "misser" Scrap i Esbjerg. Håber I alle får en skøn uge 

6 kommentarer:

  1. Lyder godt med din Big Shot. Men tænk at kunne låne på arbejde...heldigt !
    Søde kort igen fra dig. Og flot malet. Jeg synes, det er forbavsende svært at male indenfor stregerne....
    ØV at du ikke kommer til Esbjerg ! Kunne have været så hyggeligt at møde dig.

    SvarSlet
  2. Så flotte kort du har lavet... og glæd dig til din big shot ( uundværligt :-) )
    God uge til dig også

    SvarSlet
  3. Og så er vi jo nogen der skal til scrap i Esbjerg på lørdag ... thihihi... fnis... (er jeg ond nu?) ... naarhh en fest er nu da også hyggelig ikk? Så ses vi da bare en anden gang til scrap! Nu fik jeg endelig taget mig sammen til at logge på bloggen igen - så der er vist lidt der skal indhentes *S*

    SvarSlet
  4. Hej Tina
    Sikke fine og festlige kort du har lavet. Ærgerligt du ikke kan komme på lørdag, men så ses vi nok næste gang :o)
    Ja, jeg købte stemplet med juletræerne på Convention, det er fra Kreative Fornemmelser.

    SvarSlet
  5. Ja, man kan hurtig vænne sig til at dele hus med en Big Shot. ;o)

    Skønne kort, du har fået lavet - min kortkasse trænger vist også til en opfyldning, men med lidt for meget sygdom i huset, går det lidt langsomt.

    SvarSlet