torsdag den 23. juni 2011

Så prøver jeg igen..........

Efter utallige forsøg i går på at oploade billeder , forsøger jeg nu igen.
I lørdags var jeg igen sammen med nogle skønne scrap quinder i Esbjerg. Jeg havde bla. en aftale med Dorthe (Dorthes hobby). Hun skulle vise mig hvordan hun greb det an med at lave Donna kort. Jeg har længe haft nogen af skabelonerne, men er ikke rigtigt kommet igang med dem. Hun viste mig fremgang måden og hvordan hun opbevarede skabelonerne. Så tak til Dorthe, nu er jeg igang. Det her kort har jeg lavet efter jeg kom hjem.
Ellers var det som altid en hyggelig scrap dag, hvor der blev lavet mange fine ting, ok , ok jeg var lidt langsom i optrækket. Men kom da igang, efter jeg havde sat Dorthe (Pips) igang. Jeg takker for det hyggelige selskab og håber Pips bærer over med mit "drilleri". For det er helt klart min opfattelse af det var mig der drillede hende :op. Håber i alle får en dejlig Sankt Hans, jeg skal på arbejde, så familien har ingen at sætte på bålet HIHI.   

9 kommentarer:

  1. WOW hvor er det FLOT!!!
    Det er godt nok ikke til at se, det er dit første "Donna Kort".
    Hvor meget vil du tage for sådan et kort?
    Hav det rigtig godt.
    Knus fra
    Dorthe :)

    SvarSlet
  2. Det er blevet superfint! Jeg har også vovet mig ud i et enkelt kort nu - hihi. Drillede du? ... hihi... det var da kun hyggeligt!

    SvarSlet
  3. Hvor er det bare fint dit kort.

    SvarSlet
  4. Og hvor har du lavet det flot og så skønne farver.
    Ha en hyggelig aften!!!

    SvarSlet
  5. Super flot kort.
    Hilsen Gitte

    SvarSlet
  6. Det må jeg nok sige er en flot debut i Donnakort.
    Dejlige farver og så fint pyntet.
    Åh hvor ville jeg gerne have været med i Esbjerg.

    Sikke da et held du skulle på arbejde.....hihi.

    SvarSlet
  7. Det er et rigtig flot kort.
    God weekend.

    SvarSlet
  8. Vildt flot : )
    Rigtig god søndag

    SvarSlet