mandag den 1. august 2011

Hverdag igen...........

Idag er ferien så slut og arbejdet kalder. Det glæder jeg mig til. Herhjemme fungere alting bedst med masser at faste tider og struktur. Pigerne glæder sig også til skolestart og yngstebarnet er idag startet i en ny fritter, efter vores kommune valgte at lukke vores landsby skole + fritter. Imorgen fylder hun 7, jeg fatter ikke hvor tiden bliver af. 

Jeg kan lige vise jer et bestillingskort, jeg fik lavet til en venindes far med en dags varsel - uha arbejder godt under pres ;o)
Håber i alle har det godt uanset om i stadig har ferie eller den er brugt. 1000 tak for jeres søde kommentarer.

Inden længe sætter jeg en masse charms til salg på bloggen.

8 kommentarer:

  1. Et super lækkert herrekort...lækre detaljer og så ser det rigtig flot ud med det brune kontrast.
    Ha en dejlig uge!!!

    SvarSlet
  2. Flot herrekort, god detalje med de sølv-embosset tandhjul. God mandag

    SvarSlet
  3. Lækkert kort! De tandhjul er SÅ fede! Den die skal jeg garanteret låne igen en anden gang ... hihi.

    SvarSlet
  4. Flot kort. Jeg er også vild med de embossede tandhjul

    SvarSlet
  5. Super FEDT kort, du er bare så opfindsom :)
    Knus :)

    SvarSlet
  6. Lækkert kort til en herre, og knaldgod ide med det embossede tandhjul.

    Ja, vi har jo stadig ferie - og nyder livet.....men hverdagen er nu heller ikke værst, med struktur og faste tider. Det giver lidt mere ro hos visse urolige elementer !!!

    SvarSlet
  7. Ja, du arbejder bestemt godt under pres, for flot og gennemført herrekort er det.

    SvarSlet