torsdag den 3. april 2014

Guldbryllup igen igen

En sød historie der gør mig glad. Det sidste kort jeg lavede til et guldbryllup, måske husker i det hvis jeg siger at jeg gav guldbruden et andet navn ;-) blev afleveret og modtaget med stor glæde. Ved festen er der så en af gæsterne der skal til et andet guldbryllup, og hun bruger aftenen på at finde ud af hvem der har givet " mit" kort, så hun kan bestille et lignende. Det gør hun så og hun kender prisen. Da hun så modtager mit kort, synes hun det er så fint at hun vil betale mere end den aftalte pris. ;-) dejligt når andre værdsætter det, for jeg synes stadig det er svært at prissætte egne kort. Her er kortet.
Ellers glæder jeg mig til weekenden, hvor jeg skal på shoppe tur sammen med et par søde piger. 

5 kommentarer:

  1. Meget smukt og elegant kort ;O)))

    SvarSlet
  2. Super flot og elegant guldbryllups kort.
    Det er rigtig dejligt at folk forstår at værdsætte det store arbejde man ligger i sådan et kort. Jeg synes også det er svært at pris sætte sit arbejde.

    SvarSlet
  3. Ih hvor dejligt at det er nogen der værdsætter dine kort på den måde, man skal heller ikke gøre dem for billige. Flot guldbryllupskort og jeg er sikker på at de bliver super glade for et så personligt kort : )

    SvarSlet
  4. Det er så dejligt når man oplever den slags. Sådan nogle kunder er perfekte ! haha.
    Det er også et fint kort. Og med guld und alles !
    God tur......pas nu på.......

    SvarSlet